A regisztráció on-line történik (www.convention.hu), vagy a honlapról letöltött regisztrációs lap kitöltését követő visszaküldésével. Az on-line regisztráció lehetősége a rendezvény előtt 5 nappal megszűnik, ezt követően már csak a helyszínen lehetséges a jelentkezés.
Banki átutalásnál (egyéni vállalkozás /saját cég) a visszaigazolásban kapott díjbekérő szerint, kérjük cégünk bankszámlaszámára a szolgáltatásokra vonatkozó teljes összeget szíveskedjenek átutalni. A közleményben kérjük a kapott díjbekérő számát feltüntetni - számlát az összeg beérkezését követően tudunk kiállítani az Ön által megadott számlacímre.
Amennyiben részvételét Cég/Intézmény/Alapítvány kívánja átutalással kifizetni, úgy weboldalon található költségvállaló nyilatkozatot kérjük, cégszerű aláírással ellátva irodánkba visszajuttatni szíveskedjen! Előzetesen díjbekérőt illetve számlát csak ezen költségvállaló nyilatkozat birtokában küldhetünk. Cégünk visszaigazolásával és a díjbekérő kiküldésével jön létre a szerződéses jogviszony. Amennyiben a regisztrációban megrendelt szolgáltatások nem kerülnek maradéktalanul kiegyenlítésre, cégünk a rendezvényen történő részvételt megtagadhatja.
A Convention Budapest Kft. az igénybe vett szolgáltatásokra vonatkozó befizetett összegről elektronikus számlát állít ki a vendég által megadott számlázási címre, amely számlát a megadott e-mail címre küldi el elektronikusan. Számlát csak megadott címre tudunk kiállítani, befizetésének beérkezése után. Számlát módosítani csak adminisztrációs költség ellenében áll módunkban. Amennyiben nem jelöl meg külön számlázási címet, a számlát automatikusan a résztvevő nevére állítjuk ki.
Regisztrációs díjának visszafizetése – annak elküldése után – 2020. január 28-ig kötbérmentesen lehetséges, de adminisztrációs díj fizetése ellenében történik. Ezután a kötbér 100%-os.