Felhasználói Profilhoz Kapcsolódó Gyakran Ismételt Kérdések

Miért kell egyáltalán a felhasználói profil?

A felhasználói profilra az ügyfélazonosítás, a felhasználói műveletek egyszerűsítése valamint a digitális oktatási anyagokhoz kapcsolódó szolgáltatások miatt van szükség.

Minden jelentkezéskor el kell készítsem a felhasználói profilt?

Szerencsére nem. A felhasználói profilt csak egyszer kell feltöltenie adatokkal, illetve a későbbiek folyamán az esetleges adatmódosításokat szükséges elvégeznie.
Rendezvényre történő jelentkezéskor - amennyiben belépett a profiljába - az Ön által felrögzített adatok pár gombnyomással beállíthatóak az online regisztrációs űrlap kitöltésekor, azonban vannak olyan adatok amiket akár szabadon is megadhat (pl. számlázási cím).

Profil létrehozásakor olyan hibaértesítés jön,hogy "Már létezik felhasználó a megadott email címmel". Mit csináljak?

Ebben az esetben valószínű, hogy a korábbi években már elkezdte a felhasználói profil létrehozását, de az email cím nem került megerősítésre.
Kérjük, hívja fel munkatársainkat, akik adategyeztetés után engedélyezik az email címet.

Engedélyezés után, be kell lépni az email cím-jelszó párossal fiókjába és ki kell töltenie a felhasználói profilt.
Amennyiben már nem emléklszik, hogy milyen jelszót adott meg, kérjük az engedélyezés után kattintson a "Bejelentkezés" menüpontnál az "Elfelejtette a jelszavát?" gombra (a Jelszó ablak felett jobb oldalon található).
Email címének megadása után a rendszerünk kiküld egy levelet amellyel ellenőrizzük, hogy van-e hozzáférése az Ön által megadott email postafiókhoz, illetve a levél tartalmaz egy "Jelszó csere" gombot is. Erre a gombra kattintva egy új oldalon bekérünk Öntől egy új jelszót valamint annak a megismétlését. A jelszó kérjük legalább 6 karakter legyen és tartalmazzon kis- és nagybetűt valamint számot.
A "Mehet" gombra kattintva véglegesíti az új jelszavát és be tud lépni a felhasználói profiljába.

A felhasználói profil létrehozásánál megadtam az email címem, de nem érkezett megerősítő levél.

Rendszerünk minden esetben kiküldi a megerősítő levelet, azonban előfordul, hogy a levelezési rendszer (pl. gmail.com) ezt a levelet önhatalmúlag berakja a SPAM/Junk/Levélszemét mappába vagy a promóciók mappába, illetve egyes levelező programok (pl. outlook) nem töltik le ezekből a mappákból a levelet.
Kérjük, jelenkezzen be postafiókjának a webmail oldalán és ellenőrizze ezeket a mappákat.
Amennyiben nem találja itt sem a levelet, kérjük lépjen kapcsolatba munkatársainkkal, akik rövid adategyeztetés után megerősítik az email címet.

Megtaláltam a megerősítő levelet, de hiába kattintok rá, azt a hibát kapom, hogy lejárt a megerősítés határideje.

A rendszerünk által kiküldött megerősítő levelekben szereplő linkhez minden esetben egy érvényességi határidőt rendelünk hozzá (24 óra a kiküldéstől számítva) - biztonsági okokból.
Ezen határidőn túl sajnos nem használható a link az email cím megerősítésére.
Ilyen esetben kérjük lépjen kapcsolatba munkatársainkkal, akik adategyeztetés után érvényesíteni tudják az Ön által megadott email címet vagy új megerősítő levelet tudnak kiküldeni.

Elfelejtettem a jelszavam. Mi a teendő?

Amennyiben már nem emlékszik, hogy milyen jelszót adott meg, kérjük kattintson a "Bejelentkezés" menüpontnál az "Elfelejtett a jelszavát?" gombra (a Jelszó ablak felett jobb oldalon található).
Email címe megadása után a rendszerünk kiküld a megadott email címre egy levelet amellyel ellenőrizzük, hogy van-e hozzáférése az Ön által megadott email postafiókhoz, valamint a levél tartalmaz egy "Jelszó csere" gombot is.
Erre a gombra kattintva, egy új oldalon bekérjünk Öntől egy új jelszót valamint annak a megismétlését. A jelszó kérjük legalább 6 karakter legyen és tartalmazzon kis- és nagybetűt valamint számot.
A "Mehet" gombra kattintva véglegesíti az új jelszavát és be tud lépni a felhasználói profiljába.

Cím megadása után nem tudok továbblépni. Mit tegyek?

Amikor címet ad hozzá a felhasználó profiljához meg kell adni a címhez tartozó megnevezést. Ez a legfelső szövegdoboz amiben szürkével a "Megnevezés, pl. Otthoni adatok, munkahely adatok" szöveg szerepel.
Erre azért van szükség, mert több cím eltárolása esetén, a megnevezés alapján tudja kiválasztani az éppen aktuális levelezési címét egy rendezvényre történő jelentkezésekor.
Bár a jelen világunkban már nem jellemző a postai levelezés, előfordulhat, hogy cégünknek valamilyen dokumentumot potai úton kell eljuttatnia Önnek.

Szakképesítési adatoknál hibát ír ki a rendszer. Mi a baj?

Ha a hibát az orvosi pecsétszám/szakdolgozói nyilvántartási szám/GYOFTEX vagy OTEX szám esetében jelenik meg a hiba, az azt jelenti, hogy már van felhasználó rögzítve a rendszerünkben ezzel a számmal.
Előfordulhat, hogy a korábbi években már Ön létrehozott egy profilt amit fel is töltött ezekkel az adatokkal, de az előfordulhat, hogy egy másik felhasználónk tévesen adta meg a saját azonosítószámát.
Mivel ezek az azonosító számok szigorúan csak egy felhasználóhoz tartozhatnak a pontok jóváírása miatt ,kérjük lépjen kapcsolatba munkatársainkkal és segítünk felderíteni a hiba okát.

Fizetős rendezvényél megadhatom a szponzorom számlázási címét?

Kérjük ebben az esetben is saját személyes vagy céges, esetlegesen munkáltatója számlázási címét  adja meg.

A rendezvény jellegétől függően a szponzorációs folyamat két úton folytatódhat:

  1. Online rendezvény esetén már a jelentkezés előtt kapcsolatba kell lépnie szponzorával, mert ilyen rendezvénytípus esetén a szponzoráció a szponzor felé kiküldött VOUCHER kód segítségvel zajlik a jelentkezési folyamatba építve
  2. Normál, helyszíni rendezvény esetén a fizetési módok oldalon a "szponzori költségátvállalás" jelzi cégünk felé, hogy költségei egy részét vagy egészét szponzor fizeti. Mivel ilyen esetben vannak helyszíni többletszolgáltatások (pl. ebéd, szállásköltség), előfordulhat, hogy szponzora csak egy-egy tételt vállal át és a maradék szolgáltatások ellenértékéről az Ön által megadott számlacímre állítunk ki díjbekérőt.

Ingyenes rendezvénynél miért kell megadnom számlázási címet a felhasználói profilnál?

Egy ingyenes rendezvénynél valóban nem lényeges információ számunkra a számlázási cím, de reméljük, hogy a jövőben részt vesz más rendezvényeinken is és ebben az esetben már nem kell feltöltenie ezt az adatot.