Regisztráció

Regisztrációs díjak

A regisztrációs díjak az ÁFA-t tartalmazzák!
Regisztrációs díj  - ONLINE RÉSZVÉTEL48.000 Ft /fő
Regisztrációs díj szakdolgozóknak  - ONLINE RÉSZVÉTEL20.000 Ft /fő
Regisztrációs díj nappali tagozatos egyetemi hallgatóknak, PhD hallgatóknak, rezidenseknek  - ONLINE RÉSZVÉTEL15.000 Ft / fő
Nyugdíjas MEAT tag25.000 Ft /fő

A résztvevők regisztrációs díja tartalmazza:  a videóanyagok megtekintését, a letölthető programfüzetet, online vizsgázási lehetőséget 2023. december 31-ig és az akkreditált tanfolyam vizsgadíját.


Jelentkezési feltételek

A regisztráció on-line történik a www.convention.hu oldalon a rendezvény aloldalán, melyhez convention felhasználói fiók szükséges.. Az online regisztráció lehetősége a rendezvény előtt 5 nappal megszűnik, ezt követően már csak a helyszínen lehetséges a jelentkezés.
Amennyiben nem bankkártyás fizetést választ, az online jelentkezést követően kiküldjük a díjbekérőt amely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.


Fizetési módok

Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetés az online regisztráció folyamán a K&H Bank által biztosított online bankkártya felületen keresztül. Sikertelen fizetés esetén (pl. elrontott CVC kód, kettős hitelesítésnél rosszul beírt SMS kód, elütött bankkártyaszám) kérjük lépjen kapcsolatba munkatársainkkal.
Sikeres fizetés után, cégünk rendszere automatikusan kiállítja a számlát az Ön által megadott számlacímre, ezért kérjük, figyelmesen töltse ki a számlázási adatokat. A számlát módosítani, csak adminisztrációs díj fizetése ellenében áll módunkban.

Banki átutalásnál (egyéni vállalkozás /saját cég) a visszaigazolásban kapott díjbekérő szerint, kérjük cégünk bankszámlaszámára a szolgáltatásokra vonatkozó teljes összeget szíveskedjenek átutalni. A közleményben kérjük a kapott díjbekérő számát feltüntetni – számlát az összeg beérkezését követően tudunk kiállítani az Ön által megadott számlacímre.


Számlázás

A Convention Budapest Kft. az igénybe vett szolgáltatásokra vonatkozó befizetett összegről elektronikus számlát állít ki a vendég által megadott számlázási címre, amely számlát a megadott e-mail címre küldi el elektronikusan. Számlát csak megadott címre tudunk kiállítani, befizetésének beérkezése után. Számlát módosítani csak adminisztrációs költség ellenében áll módunkban. Amennyiben nem jelöl meg külön számlázási címet, a számlát automatikusan a résztvevő nevére állítjuk ki.