Regisztráció, szálláslehetőségek

Regisztrációs díjak

A 2006: XCVIII. (A biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz-ellátás, valamint a gyógyszerforgalmazás általános szabályairól) szóló törvénynek megfelelően: „Természetbeni támogatás kizárólag a rendezvényeken történő részvétellel közvetlen összefüggésben felmerülő kiadások (így különösen utazási költség, szállásköltség, részvételi díj) fedezetére szolgálhat” (Kérjük a fenti rendelkezést a *-val jelölt szolgáltatások támogatásánál, figyelembe venni szíveskedjenek.)

Az árak az ÁFA-t tartalmazzák2024.10.31-ig
történő fizetéssel
2025.01.10-ig
történő fizetéssel
2024.01.10.
utáni fizetéssel
Részvételi díj45.000 Ft /fő50.000 Ft /fő55.000 Ft /fő
Utólagos online részvétel (a tanfolyam anyagainak utólagos megtekintése)45.000 Ft /fő45.000 Ft /fő45.000 Ft /fő

Helyszíni jelentkezés esetén a részvételi díj 65.000 Ft.

A részvételi díj befizetése az alábbiakra jogosít: a tudományos programon való részvételt, programfüzetet, a tanfolyam anyagainak utólagos megtekintését, kávészünetet (mely a számlán külön sorban 13.500 Ft értékben, ellátásként kerül feltüntetésre), valamint az akkreditált tanfolyam vizsgadíját.

Online részvétel: a letölthető programfüzetet, a tanfolyam anyagainak utólagos megtekintését, online tesztet, valamint az akkreditált tanfolyam vizsgadíját. 

A tudományos programok és az összes kísérő rendezvény kizárólag a regisztrációban kapott névkitűzővel látogatható, melyhez szíves megértésüket kérjük.


Ellátási díjak

Az árak az ÁFA-t tartalmazzákElőzetes
regisztráció esetén
Helyszíni
fizetéssel
Svédasztalos ebéd pénteken10.500 Ft /fő11.000 Ft /fő
Svédasztalos ebéd szombaton10.500 Ft /fő11.000 Ft /fő


Szálláslehetőség
A szállásfoglalás egyénileg történik!

Radisson Blu Béke Hotel
a rendezvény helyszíne (H-1067 Budapest, Teréz krt. 43.)

www.radissonblu.com/hu/hotel-budapest
Egyágyas superior szoba reggelivel, ÁFA-val55.500 Ft /szoba /éj
Kétágyas superior szoba reggelivel, ÁFA-val61.500 Ft /szoba /éj

IFrame


Jelentkezési feltételek

A regisztráció on-line történik (www.convention.hu). Az on-line regisztráció lehetősége a rendezvény előtt 5 nappal megszűnik, ezt követően már csak a helyszínen lehetséges a jelentkezés. A jelentkezéshez minden esetben felhasználói profil szükséges!


Felhasználói profil

A jelentkezésekhez minden esetben egyszer felhasználói fiók létrehozása szükséges, amelyet csak egy alkalommal kell feltölteni az Ön személyes adataival, illetve a későbbiekben itt lehetséges az esetleges adatmódosításokat elvégezni! Amennyiben Ön még nem rendelkezik felhasználói profillal a Convention Budapest Kft. rendszerében, kérjük első lépésként ezt hozza létre. A felhasználói profilra az ügyfélazonosítás, a felhasználói műveletek egyszerűsítése valamint a digitális oktatási anyagokhoz kapcsolódó szolgáltatások miatt van szükség.

Mivel minden profil egyedi azonosító adatokat tartalmaz, így más helyett/nevében nem lehetséges a regisztrációt elvégezni, minden jelentkezőnek egyedi, saját profillal kell rendelkezni a sikeres tanfolyam bejelentkezéshez.


Számlázás, befizetés, lemondás

Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetés az online regisztráció folyamán a K&H Bank által biztosított online bankkártya felületen keresztül. Sikertelen fizetés esetén (pl. elrontott CVC kód, kettős hitelesítésnél rosszul beírt SMS kód, elütött bankkártyaszám) kollégáink ki tudnak Önnek küldeni egy speciális linket, ezért ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal. Számlát a sikeres fizetést követően tudunk kiállítani az Ön által megadott számlacímre. Ismételt kártyás fizetésre.

Banki átutalásnál (egyéni vállalkozás /saját cég) a visszaigazolásban kapott díjbekérő szerint, kérjük cégünk bankszámlaszámára a szolgáltatásokra vonatkozó teljes összeget szíveskedjenek átutalni. A közleményben kérjük a kapott díjbekérő számát feltüntetni - számlát az összeg beérkezését követően tudunk kiállítani az Ön által megadott számlacímre.

Amennyiben részvételét Cég/Intézmény/Alapítvány kívánja átutalással kifizetni, úgy a letölthető költségvállaló nyilatkozatot kérjük, cégszerű aláírással ellátva irodánkba visszajuttatni szíveskedjen! Előzetesen díjbekérőt illetve számlát csak ezen költségvállaló nyilatkozat birtokában küldhetünk.

Cégünk visszaigazolásával és a díjbekérő kiküldésével jön létre a szerződéses jogviszony. Amennyiben a regisztrációban megrendelt szolgáltatások nem kerülnek maradéktalanul kiegyenlítésre, cégünk a rendezvényen történő részvételt megtagadhatja.

A Convention Budapest Kft. az igénybe vett szolgáltatásokra vonatkozó befizetett összegről elektronikus számlát állít ki a vendég által megadott számlázási címre, amely számlát a megadott e-mail címre küldi el elektronikusan. Számlát csak megadott címre tudunk kiállítani, befizetésének beérkezése után. Számlát módosítani csak adminisztrációs költség ellenében áll módunkban. Amennyiben nem jelöl meg külön számlázási címet, a számlát automatikusan a résztvevő nevére állítjuk ki.

Regisztrációs díjának visszafizetése – annak elküldése után – 2025. január 2-ig kötbérmentesen lehetséges, de adminisztrációs díj fizetése ellenében történik. Ezután a kötbér 100%-os.