A 2006: XCVIII. (A biztonságos és gazdaságos gyógyszer- és gyógyászati segédeszköz-ellátás, valamint a gyógyszerforgalmazás általános szabályairól) szóló törvénynek megfelelően: „Természetbeni támogatás kizárólag a rendezvényeken történő részvétellel közvetlen összefüggésben felmerülő kiadások (így különösen utazási költség, szállásköltség, részvételi díj) fedezetére szolgálhat” (Kérjük a fenti rendelkezést a *-val jelölt szolgáltatások támogatásánál, figyelembe venni szíveskedjenek.)
A regisztrációs díjak az ÁFA-t tartalmazzák! | 2025.02.23. előtt fizetve | 2025.02.23. után fizetve |
Orvos résztvevő regisztrációs díja | 50.000 Ft /fő | 55.000 Ft /fő |
Szakdolgozók regisztrációs díja | 25.000 Ft /fő | 35.000 Ft /fő |
Egyetemi hallgató, rezidens, Ph.D. hallgató, tényleges nyugdíjas regisztrációs díja | 20.000 Ft /fő | 30.000 Ft /fő |
A regisztrációs díjak tartalmazzák: az előadásokon való részvételt, kiállítók megtekintését, programfüzetet, tanfolyam ideje alatt 3 alkalommal kávészüneti ellátást, és az ÁFA-t (a kávészüneti ellátás külön sorban, ellátásként jelenik meg a számlán 13.500 Ft értékben). |
Az ellátási díjak az ÁFA-t tartalmazzák! | 2025.02.23. előtt fizetve | 2025.02.23. után fizetve |
Ebéd pénteken | 10.500 Ft /fő | 10.500 Ft /fő |
Ebéd szombaton | 10.500 Ft /fő | 10.500 Ft /fő |
A regisztráció online történik a www.convention.hu oldalon a rendezvény aloldalán, melyhez convention felhasználói fiók szükséges. Az online regisztráció lehetősége a rendezvény előtt 5 nappal megszűnik, ezt követően már csak a helyszínen lehetséges a jelentkezés.
Az online jelentkezést követően kiküldjük a díjbekérőt amely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.
Bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetés az online regisztráció folyamán a K&H Bank által biztosított online bankkártya felületen keresztül. Sikertelen fizetés esetén (pl. elrontott CVC kód, kettős hitelesítésnél rosszul beírt SMS kód, elütött bankkártyaszám) kollégáink ki tudnak Önnek küldeni egy speciális linket, ezért ebben az esetben kérjük, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal. Számlát a sikeres fizetést követően tudunk kiállítani az Ön által megadott számlacímre.
Banki átutalásnál (egyéni vállalkozás /saját cég) a visszaigazolásban kapott díjbekérő szerint, kérjük cégünk bankszámlaszámára a szolgáltatásokra vonatkozó teljes összeget szíveskedjenek átutalni. A közleményben kérjük a kapott díjbekérő számát feltüntetni – számlát az összeg beérkezését követően tudunk kiállítani az Ön által megadott számlacímre.
Amennyiben részvételét Cég/Intézmény/Alapítvány kívánja átutalással kifizetni, úgy weboldalon található költségvállaló nyilatkozatot kérjük, cégszerű aláírással ellátva irodánkba visszajuttatni szíveskedjen! Előzetesen díjbekérőt, illetve számlát csak ezen költségvállaló nyilatkozat birtokában küldhetünk.
Cégünk visszaigazolásával és a díjbekérő kiküldésével jön létre a szerződéses jogviszony. Amennyiben a regisztrációban megrendelt szolgáltatások nem kerülnek maradéktalanul kiegyenlítésre, cégünk a rendezvényen történő részvételt megtagadhatja.
A Convention Budapest Kft. az igénybe vett szolgáltatásokra vonatkozó befizetett összegről elektronikus számlát állít ki a vendég által megadott számlázási címre, amely számlát a megadott e-mail címre küldi el elektronikusan. Számlát csak megadott címre tudunk kiállítani, befizetésének beérkezése után. Számlát módosítani csak adminisztrációs költség ellenében áll módunkban. Amennyiben nem jelöl meg külön számlázási címet, a számlát automatikusan a résztvevő nevére állítjuk ki.
Regisztrációs díjának visszafizetése – annak elküldése után – 2025. február 28-ig kötbérmentesen lehetséges, de adminisztrációs díj fizetése ellenében történik. Ezután a kötbér 100%-os.