Számlázás, lemondás, visszafizetés

A regisztráció on-line történik a www.convention.hu oldalon. Az on-line regisztráció lehetősége a rendezvény előtt 4 nappal megszűnik, ezt követően már csak a helyszínen lehetséges a jelentkezés.

Banki átutalásnál (egyéni vállalkozás/saját cég) a visszaigazo-lásban kapott díjbekérő szerint, kérjük cégünk bankszámlaszámára a szolgáltatásokra vonatkozó teljes összeget szíveskedjenek átutalni. A közleményben kérjük a kapott díjbekérő számát feltüntetni - számlát az összeg beérkezését követően tudunk kiállítani az Ön által megadott számlacímre.

Amennyiben részvételét Cég/Intézmény/Alapítvány kívánja átutalással kifizetni, úgy a a weboldalon található költségvállaló nyilatkozatot kérjük cégszerű aláírással ellátva irodánkba visszajuttatni szíveskedjen! Előzetesen díjbekérőt illetve számlát csak ezen költségvállaló nyilatkozat birtokában küldhetünk. Ebben az esetben az online regisztráció fizetés részénél kérjük válassza a "Költségvállalói nyilatkozat" opciót!

Számlát csak megadott címre tudunk kiállítani, befizetésének beérkezése után. Számlát módosítani csak adminisztrációs költség ellenében áll módunkban. Amennyiben nem jelöl meg külön számlázási címet, a számlát automatikusan a résztvevő nevére állítjuk ki.

Cégünk visszaigazolásával és a díjbekérő kiküldésével jön létre a szerződéses jogviszony. Amennyiben a regisztrációban megrendelt szolgáltatások nem kerülnek maradéktalanul kiegyenlítésre, cégünk a rendezvényen történő részvételt megtagadhatja.

Regisztrációs díjának visszafizetése – annak elküldése után – 2019. október 14-ig kötbérmentesen lehetséges, de adminisztrációs díj fizetése ellenében történik. Ezután a kötbér 100%-os.